diumenge, 7 de setembre del 2008

Crazed tomba a Deweycheatumnhowe .


Va haver silenci en la línia d'arribada quan l'impensable va succeir a l'hipòdrom de Mohawk aquesta nit. El campió Deweycheatumnhowe, i el seu entrenador i conductor Ray Schnittker, varen assaborir la derrota per primera vegada en una eliminatori de 40.000 dòlars per al Canadian Trotting Classic.
Tim Tetrick l'assassí de gegants va desafiar 'Dewey' i en el tram final de la carrera va llançar al fill del Credit Winner que amb uns darrers 50 mts. elèctrics va guanyar la carrera per un cap d'avantage. El temps de la victòria d'en Crazed va ser 1:11.0. Atòmic Hall i Steve Condren foren tercers.
Tetrick va comentar, "En la part superior del carril me he deixat llençar pel Dewey, vaig pensar jo simplement quedaré aquí, i el meu cavall ha atrapat a Dewey i l'he deixat fer, ell va respondre realment bé per a mi". "És una gran història la de Dewey. És dolent que ell hagi perdut, però estic satisfet de haver estat jo el que li ha copejat. Dewey és un campió del món, que apareixerà la pròxima setmana pel $ 1 milió del
Canadian Trotting Classic, però el meu poltre cada vegada va millor i millor, pel que definitivament ha de ser vist al cap. Mereix un gran respecte ho ha demostrat que de nou aquesta nit."